Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia gratis) - SZKOLENIE ON-LINE
Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instrukcji kancelaryjnej, zadań w pracy biurowej, rodzaje korespondencji i wiele innych zagadnień - opisanych w programie.
Grupa docelowa
Grupa docelowa:
- osoby pracujące lub chcące pracować w recepcji, sekretariacie, kancelarii, biurze podawczym
- sekretarki, asystentki,
- osoby pracujące lub chcące pracować w dziale obsługi klienta, pracujące w biurach,
- osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci
- pracownicy przedsiębiorstw, zmieniające stanowiska pracy, pragnący zwiększyć swoje kompetencje w zakresie pracy w biurze, sekretariacie, kancelarii
- osoby chcące poprawić umiejętności osobiste
Program
Program szkolenia
1. Organizacja pracy biura
2. Instrukcja kancelaryjna
3. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
4. Środki techniczne pracy biurowej
Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia
Zapraszamy
#szkoleniepracownikbiurowy #szkoleniewgrudniu #szkolenieonline #pracownikadministracyjnobiurowy #biuro #organizacjapracywbiurze #organizacja #instrukcjakancelaryjna #srodkitechniczewpracybiurowej #sekretariat #sekretarka #przechowywaniedokumentow #dokumentywfirmie #podzialdokumentow #zasadyprowadzeniakorespondencji #korespondencjawfirmie #obiegkorespondencji
Certyfikaty
tak - zaświadczenia imienne
Prowadzący
IWONA ŚWIDURSKA - od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne.
W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Informacje organizacyjne
Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.
Podana cena jest ceną brutto.
Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl
M | +48 600 433 371 / tel./+ 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Terminarz szkolenia
- 2025-01-27 do 2025-01-28 - Internet, Internet | Ulica SZKOLENIE ON LINE
Pozostałe szkolenia Organizatora
- 1290 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis) - możliwość szkolenia jako webinar
- 2180 zł - Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej
- 1280 zł - Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta - organizacja sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1290 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Obsługa sekretariatu i biura (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży - (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
- 1990 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik administracyjno-biurowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4800 zł - Akademia handlowca (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 2180 zł - Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1980 zł - Doskonalenie procesu sprzedaży (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 4550 zł - Zarządzanie czasem - czyli planowanie i organizowanie pracy własnej
- 1980 zł - ABC przedsiębiorczości - zakładanie i prowadzenie własnej firmy
- 1680 zł - Obsługa sekretariatu i biura
- 1280 zł - Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, kadry medycznej
- 1280 zł - Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
- 1680 zł - Pracownik biurowy - szkolenie ON-LINE
Informacje podstawowe
- Organizator: Mati Consulting szkolenia
- Rodzaj szkolenia: E-learning
Czas trwania: 2 dni
Cena: 1680 zł Netto
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa: Iwona Świdurska